Velkommen til Persstua familiebarnehage 🙂

Persstua er en liten familiebarnehage med 8 barn i alderen 0-3 år. Våre lokaler ligger idyllisk til i Nilsbyen med egen skog og lekeplass, og med bymarka rett rundt hjørnet.

Oss som dere vil møte på Persstua er Marie, Anita, Berit og Ann Elin.

Marie er barnehagelærer og Anita er barne- og ungdomsarbeider med videreutdannelse i faget, begge med over 30 års erfaring.

Berit og Ann Elin har flere års erfaring med pedagogisk arbeid her på Persstua.

I tillegg kan dere møte på Frode og Tom Espen som er ansatte som vaktmestere og hjelper til med litt av hvert.

På Persstua blir hvert enkelt barn sett og hørt. Vårt satsningsområde er omsorg, trygghet og sosial kompetanse. Vårt mål er at barna skal føle seg trygge, og få en god selvfølelse og et godt selvbilde. Alle barna skal føle mestring og her vil barna få trygge rammer og allsidige opplevelser.

Glede er et stikkord hos oss!

De viktigste støttespillerne er dere foreldre. Dere er de som kjenner barna deres best og vi er derfor veldig ydmyke og lydhøre for deres ønsker og behov.

Berit, Anita, Ann Elin og Marie